پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
ده شرکت فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان در فرآیند جذب سرمایه و تامین مالی فولاد‌مبارکه قرار گرفتند

در ادامه رویداد فولاد ونچرز رقم خورد:

ده شرکت فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان در فرآیند جذب سرمایه و تامین مالی فولاد‌مبارکه قرار گرفتند

- 1402/07/11

مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان و ده شرکت منتخب 9 و 10 مهرماه در قالب یک تور تخصصی از مجموعه فولاد مبارکه اصفهان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان و ده شرکت منتخب 9 و 10 مهرماه در قالب یک تور تخصصی از مجموعه فولاد مبارکه اصفهان بازدید کردند.

سید ایمان شریعتی با اشاره به بازدید و جلسات تخصصی تامین مالی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های منتخب پارک گفت: پس از برگزاری رویداد فولاد ونچرز و آشنایی مجموعه فولاد مبارکه اصفهان با شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان و بررسی آنها در نهایت و در این فاز 10 شرکت در فرآیند جذب سرمایه و تامین مالی فولاد مبارکه قرار گرفتند.

وی افزود: در مرحله اول 112 میلیارد تومان جذب سرمایه برای 3 شرکت تصویب اولیه و در مرحله تکمیل مستندات و نوبت طرح در کمیته عالی فولاد مبارکه قرار گرفت و همچنین حدود 60 میلیارد تومان برای 2 شرکت دیگر در فاز بررسی بعدی تعریف گردید.

این برنامه در روزهای 9 و 10 مهرماه برگزار شد و شرکت ثروت آفرین شمس به عنوان کارگزار پارک علم و فناوری خراسان پیگیر ادامه جلسات جذب سرمایه برای سایر شرکت‌های منتخب طی ماه های آتی خواهد بود.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی